divendres, 13 de setembre del 2013

Resum estiuenc

Bon dia cuiners i cuineres! Encara que en l'anterior post vaig comentar que havia estat de vacances, ara no us penseu que no vaig fotografiar res de res del que vaig cuinar... Algunes fotos sí que vaig fer, i us les poso a continuació a mode de resum estival.


Minipizzes amb pa de motlle (Una mica fail perquè el pa de motlle convencional no aguanta el pes...)











Sushi, preparant l'arròs amb la Thermomix, seguint la recepta del blog Velocidad Cuchara (amb la col·laboració inestimable de la meva parella... Vaja, que els va fer ell..., jo no sé enrollar coses...)





Salmorejo (el pa utilitzat és dels entrepans congelats que encara tinc del berenar que vam preparar per l'aniversari de la meva filla)













Quiche de pernil i formatge













I... Cupcakes de xocolata










Que aprofiti!

2 comentaris :