dimarts, 10 de setembre del 2013

The Versatile Blogger!

Hola de nou!
No ho volia veure quan em deien que feia mesos que no actualitzava, és cert, m'he agafat vacances del blog sense voler-ho, se'm va girar feina i a més, a part que a l'estiu no cuinava coses tan elaborades, a les nits (quan tinc temps d'escriure) estava a la terrasseta de casa amb un bon llibre o fent labors, em venia més de gust que posar-me davant l'ordinador. Ara que comença el curs, la rutina i la normalitat tornarem amb més ganes. I ara paro d'excusar-me per actualitzar el blog amb una bona notícia, des de Gaudint de la cuina m'han donat el premi de Versatile Blogger!!!!!! Moltes gràcies! 

Ara bé, he llegit al post de Gaudint de la Cuina que acceptar el premi comporta tres condicions:
1. Donar les gràcies: Ja ho he escrit però ho torno a fer. MOOLTES GRÀCIES! 
2. Descriure com ets: Sóc una mama d'una nena de 3 anys, també sóc diplomada en Magisteri de Primària tot i que encara no puc dir que sóc mestra. M'agrada cuinar, fer ganxet i tot tipus de manualitats (no tinc gaire temps per a desenvolupar la meva creativitat per això), també m'encanta el cine, les sèries de televisió, els videojocs, llegir, escriure, passejar, tenir una bona conversa tot fent un cafè... No sé posar-me adjectius per tant no m'extendré més que si no, no l'acabaré mai el post.
3. Donar el premi a quinze blogs (han de ser 15? jo no en conec gaires... 5 ja va be), són els següents:





1 comentari :

  1. uauuu Ester!! moltes gràcies pel premi!!!
    aviam si em decideixo jo també a fer una entradeta, que tinc el blog més oblidat que tu...!!!!

    ResponElimina